Pogoji poslovanja

Pogoji prodaje

Različica: 1.0 Objavljeno: november 2020

Spletno mesto Bang & Olufsen Slovenija upravlja podjetje Electra trade d.o.o.

Ti prodajni pogoji (skupaj z dokumenti, omenjenimi v njem) pojasnjujejo, pod katerimi pogoji vam dobavljamo kateri koli izdelek, naveden na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija. Pred nakupom izdelkov natančno preberite te prodajne pogoje. Morate se zavedati, da se z naročanjem izdelkov Bang & Olufsen Slovenija strinjate s temi prodajnimi pogoji.

Natisnite kopijo teh prodajnih pogojev za poznejšo uporabo. Če želite naročiti izdelke na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija, morate biti starejši od 18 let in te prodajne pogoje morate sprejeti na koncu strani za plačilo.

Če imate kakršna koli vprašanja glede teh prodajnih pogojev (vključno s tehničnimi vprašanji), se obrnite na podporo strankam podjetja Bang & Olufsen Slovenija.

Pogoji, uporabljeni v tej pogodbi

V tej pogodbi uporabljamo naslednje izraze:

  • “Bang & Olufsen Slovenija”, “mi” ali “naši” pomeni Electra trade d.o.o., njene zaposlene, podizvajalce in / ali druga podjetja, ki jih Electra trade d.o.o. imenuje za opravljanje storitev v zvezi s procesiranjem blaga, kupljenega na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija;
  • “Blago” pomeni fizične izdelke, kot so (vendar nanje niso omejeni) zvočniki, slušalke in dodatki, ki se prodajajo na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija;
  • “Izdelek” je kateri koli izdelek, ki ga je mogoče kupiti na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija

Razpoložljivost

Države, od koder sprejemamo naročila na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija:

  • Avstrija, Belgija, Danska, Estonija, Finska, Francija, Nemčija, Grčija, Italija, Irska, Latvija, Luksemburg, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Slovenija, Slovaška, Španija, Švedska, Švica, Združeno kraljestvo, Češka, Madžarska, Romunija, Bolgarija, Grčija.

Z nakupom blaga na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija jamčite, da

  • ste pravno sposobni sklepati zavezujoče pogodbe
  • ste stari vsaj 18 let
  • prebivate in naročate blago iz ene od zgornjih držav

Uporaba spletnega mesta Bang & Olufsen SlovenijaObiščite spletno mesto Bang & Olufsen Slovenija in poiščite izdelek, ki vas zanima. Če želite naročiti, preprosto kliknite ikono KUPI in izdelek dodajte v svojo nakupovalno košarico.Ko končate z vstavljanjem izdelkov v nakupovalno košarico, kliknite ikono nakupovalne košarice v zgornjem desnem kotu zaslona. Za dokončanje naročila kliknite gumb z oznako CHECKOUT in sledite navodilom na zaslonu.Kako se oblikuje pogodba med vami in namiPogodba z nami (“Pogodba”) bo sklenjena z Bang & Olufsen Slovenija d.o.o., neodvisnim prodajalcem izdelkov.Po oddaji naročila boste od nas prejeli potrdilo o oddaji naročila, ki potrjuje, da smo prejeli vaše naročilo. Upoštevajte, da to ne pomeni, da je bilo vaše naročilo sprejeto. Naročilo pomeni ponudbo za nakup izdelka pri nas, oddaja naročila pa nosi s seboj obveznost plačila. Vsa naročila ki jih bomo prejeli, jih bomo potrdili tako, da vam bomo poslali (a) potrditev, da je bilo blago odposlano (potrditev naročila), ali (b) fizični izdelek. Prodaja se zaključi šele, ko potrditev pošljemo mi.Pogodba se bo nanašala samo na tiste izdelke, katerih pošiljanje smo potrdili v potrditvi naročila. Nismo dolžni dobavljati izdelkov, ki so lahko bili del vašega naročila, dokler njihova potrditev ni potrjena v ločeni potrditvi naročila.

Razpoložljivost in dostava izdelkov

Čeprav si prizadevamo zagotoviti razpoložljivost izdelkov, prikazanih na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija, ne moremo jamčiti, da bodo vsi izdelki na zalogi, ko oddate naročilo. Če vašega naročila ne bomo mogli obdelati ali izvršiti, vas bomo kontaktirali:

  • ponudili vam enakovredne izdelke po kakovosti in ceni, ki jih lahko sprejmete ali zavrnete; ali
  • vas obvestili, da naročila ne moremo izpolniti.

Če zavrnete obe naši gornji ponudbi, naša odgovornost do vašega naročila preneha, razen če ste že plačali za izdelek (-e), v tem primeru vam povrnemo že prevzeta plačila za ustrezne izdelke.Naročilo bo izvedeno brez nepotrebnega odlašanja in do datuma dostave, določenega v potrditvi naročila, ali če datum dostave ni določen, v 30 dneh od datuma potrditve naročila. Če izdelka ni mogoče dostaviti v navedenem roku dostave, vam bomo na zahtevo povrnili plačano kupnino.Izdelke, ki se prodajajo v trgovini B&O, vam dostavi kurir, če ste naročili blago (na primer dodatki, zvočnik ali slušalke).

Pravice potrošnikov

Predpisi o potrošniških pogodbah (informacije, odpoved in dodatni stroški) iz leta 2013 (v nadaljnjem besedilu: predpisi) vam dajejo pravico do odstopa od pogodbe z nami v 14 dneh brez kakršnega koli razloga (velja samo za fizične osebe / pravne osebe so pri tem izključene).Obdobje odpovedi se izteče na naslednji način:

  • Za vračilo blaga blago se obdobje izteče po 14 dneh od dneva, ko vi (ali kdor koli, ki ste ga imenovali) prejmete blago
  • V pogodbi o prodaji več blaga z različnimi datumi dobave se obdobje izteče po 14 dneh od dneva, ko ste (ali kdor koli, ki ste ga imenovali) prejeli zadnje blago
  • Če želite uveljaviti pravico do odpovedi, nas morate obvestiti o svoji odločitvi, da preklicujete pogodbo, tako da izpolnite obrazec za vračilo ali jasno izjavo (na primer pismo, poslano po pošti, faksu ali e-pošti). Za te namene glejte naše kontaktne podatke na vrhu te strani. Za izpolnitev roka za odpoved zadošča, da pošljete sporočilo o uveljavljanju pravice do preklica, preden poteče rok za odpoved.
  • Če uveljavljate zgornje pravice do preklica, vendar ste prejeli Blago v povezavi s pogodbo, boste blago poslali nazaj ali nam ga predali brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 7 dneh od dneva, ko ste nam sporočili svojo odpoved pogodbe. Rok je izpolnjen, če pošljete blago nazaj, preden poteče 7-dnevno obdobje.
  • Za blago morate zgledno skrbeti, dokler je v vaši lasti. Odgovorni ste za kakršno koli zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen tisto, ki je potrebna za določitev narave, značilnosti in delovanja blaga.Tveganje in naslovZa Blago nosite tveganje od dneva, ko boste (ali kdor koli, ki ste ga imenovali), prejeli blago.

Cena in plačilo

  • Veljavne Cene vseh izdelkov so navedena v trgovini B&O, razen v primerih očitne napake.
  • Te cene vključujejo DDV, vendar ne vključujejo stroškov dostave, ki bodo dodani skupnemu znesku.
  • Cene se lahko kadar koli spremenijo, vendar spremembe ne bodo vplivale na naročila, za katera smo vam že poslali potrditev naročila.
  • Spletno mesto Bang & Olufsen Slovenija vsebuje veliko število izdelkov in vedno je možno, da imajo kljub našim prizadevanjem nekateri izdelki, navedeni v trgovini Bang & Olufsen Slovenija, napačne cene. Običajno bomo preverjali cene kot del naših postopkov odpreme, tako da bomo, če je pravilna cena izdelka nižja od navedene cene, zaračunali nižji znesek, ko vam izdelek odpremimo. Če je pravilna cena izdelka višja od cene, ki je navedena v trgovini B&O, vas bomo običajno po lastni presoji kontaktirali za navodila pred odpremo izdelka ali zavrnili vaše naročilo in vas o takšni zavrnitvi obvestili.
  • Izdelka vam nismo dolžni posredovati po napačni (nižji) ceni, tudi če smo vam poslali potrditev naročila, če je napaka pri cenah očitna in nedvoumna in bi jo lahko razumno prepoznali kot napačno

Plačilo

Plačilo vseh izdelkov je treba opraviti pred obdelavo naročila. Izdelkov nismo dolžni dostaviti, dokler od vas ne prejmemo plačila.

Naša politika vračil

Če prekličete pogodbo v skladu s pravicami do odpovedi, določenimi v zgornjem oddelku, vam bomo povrnili vsa prejeta plačila od vas, vključno s stroški dostave in vračila blaga. Povračilo bomo izvedli brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje (a) 14 dni po dnevu, ko bomo od vas prejeli dobavljeno bla(b) (če prej) 14 dni po dnevu, ko predložite dokazilo, da ste vrnili blago, 14 dni po dnevu, ko smo obveščeni o vaši odločitvi o odpovedi pogodbe. Povračilo lahko zadržimo, dokler blaga ne prejmemo nazaj ali če predložite dokazilo, da ste blago poslali nazaj, kar koli je prej.Če nam želite izdelke vrniti iz kakršnega koli drugega razloga (na primer, ker ste nas obvestili v skladu s svojo pravico do spremembe), se ne strinjate s kakršno koli spremembo teh prodajnih pogojev ali katere koli naše politike ali če trdite, da je izdelek z napako, nas morate o tem pisno obvestiti z uporabo kontaktnega obrazca, ki ga je zagotovila podpora za stranke družbe Electra trade d.o.o..Vsako blago nam morate vrniti na lastne stroške na naslov za vračilo, ki ga določimo, in v skladu z navodili, ki vam jih damo. Vrnjeni izdelek bomo pregledali ali preučili vašo pritožbo in vas o povračilu kupnine po e-pošti obvestili v razumnem roku. Povračilo vam bomo običajno obdelali v najkrajšem možnem času, v vsakem primeru pa v 30 dneh od dneva, ko smo vam po elektronski pošti potrdili, da ste upravičeni do povračila za izdelek z napako. Plačila izdelkov, ki ste jih vrnili zaradi napake, bodo povrnjena v celoti, vključno z vračilom stroškov dostave za pošiljanje artikla in stroški, ki ste nastali pri vrnitvi artikla k nam.Povračilo bomo izvedli z enakimi plačilnimi sredstvi, kot ste jih uporabili za prvotno transakcijo, razen če se izrecno ne dogovorite drugače; v nobenem primeru zaradi povračila ne boste imeli nobenih stroškov.Pri vračilu denarja lahko od kupnine odštejemo zmanjšanje vrednosti dobavljenega blaga, če je nastala škoda rezultat nepravilnega ravnanja z izdelki od trenutka, ko ste jih prevzeli, do trenutka, ko so ponovno prešli v našo posest.Za naročila, oddana na spletu na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija, ne vračamo DDV. Veljavna cena je cena, določena ob zadevnem izdelku na spletnem mestu na dan naročila.

Osebni podatki

Osebni podatki, ki jih Bang & Olufsen Slovenija posreduje na tej spletni strani, se bodo uporabljali samo v skladu z našo politiko zasebnosti. Z uporabo spletnega mesta Bang & Olufsen Slovenija in / ali naše storitve soglašate s tako obdelavo vaših osebnih podatkov in jamčite, da so vsi podatki, ki jih posredujete, pravilni in točni.

Naša odgovornost:

Zakonsko smo dolžni zagotoviti izdelke, ki ustrezajo pogojem pogodbe. V skladu z vašimi zakonskimi pravicami vam zagotavljamo, da je vsak izdelek, kupljen v trgovini B&O, zadovoljive kakovosti in primeren za vse namene, za katere se tovrstni izdelki običajno dobavljajo.Specifikacije izdelkov in sistemske zahteve, potrebne za upravljanje izdelkov, so podrobneje opisane v specifikacijah izdelkov, ki jih najdete na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija. Ne moremo ugotoviti, ali vaš računalniški sistem izpolnjuje sistemske zahteve, in zato po namestitvi izdelka ne prevzemamo nobene odgovornosti za funkcionalnost vašega računalniškega sistema oz. računalniškega okolja (npr. internet, računalniško omrežje ipd).Odgovorni bomo le za izgube, ki so predvidene tako za vas kot za nas, če bi kršili te prodajne pogoje in bi nastale zaradi naše malomarnosti. Nismo odgovorni za kakršno koli komercialno ali poslovno izgubo (vključno z neomejeno izgubo dobrega imena, dobička, pogodb, predvidenih prihrankov, podatkov ali nepredvidenih izdatkov) ali kakršno koli drugo posredno ali posledično izgubo od trenutka nastanka naše pogodbe ali takrat, ko ste začeli uporabljati spletno mesto Bang & Olufsen Slovenija.To nikakor ne vključuje ali omejuje naše odgovornosti

  • za smrt ali telesne poškodbe, ki so nastale zaradi naše malomarnosti;
  • v skladu z oddelkom 2 (3) Zakona o varstvu potrošnikov iz leta 1987;
  • zaradi goljufije ali lažne predstavitve; ali
  • za katero koli zadevo, za katero bi bilo nezakonito, če bi izključili ali poskušali izključiti svojo odgovornost.

Nobena določba teh prodajnih pogojev ne vpliva na vaše zakonske pravice. Če dvomite glede svojih zakonskih pravic, se obrnite na lokalno svetovalno službo za državljane.

Pisna sporočila

Veljavna zakonodaja zahteva, da morajo biti nekatere informacije ali sporočila, ki vam jih pošljemo, v pisni obliki. Ko naročate izdelke na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija, se strinjate, da bo komunikacija z nami elektronska. V stik z vami bomo stopili po e-pošti ali vam posredovali informacije z objavo obvestil na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija.Za pogodbene namene se strinjate s temi elektronskimi komunikacijskimi sredstvi in ​​potrjujete, da vse pogodbe, obvestila, informacije in druga sporočila, ki vam jih posredujemo v elektronski obliki, izpolnjujejo vse zakonske zahteve, da morajo biti taka sporočila v pisni obliki. Ta pogoj ne vpliva na vaše zakonske pravice.Obvestila in kontaktni podatkiVsa obvestila, ki nam jih posredujete, je treba poslati družbi Electra trade d.o.o. na kontaktnih podatkih na vrhu te strani ali na podporo strankam spletne strani Bang & Olufsen Slovenija.Obvestili vas bomo lahko na e-poštni ali poštni naslov, ki nam ga posredujete ob oddaji naročila, ali na katerega koli od načinov, določenih v zgornjem stavku “Pisna sporočila”. Obvestilo se bo štelo za prejeto in pravilno vročeno takoj, ko bo objavljeno na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija, 24 ur po poslanem e-poštnem sporočilu ali pet dni po datumu objave katerega koli pisma.Pri dokazovanju vročitve kakršnega koli obvestila bo v primeru pisma dovolj, da se dokaže, da je bilo takšno pismo pravilno naslovljeno, žigosano in postavljeno na pošto ter (v primeru e-pošte), da je takšno pošta je bila poslana na navedeni elektronski naslov naslovnika.

Prenos pravic in obveznosti

Pogodba med vami in nami je zavezujoča za vas in nas ter za naše naslednike in odstopnike.Pogodbo ali katero koli od naših pravic ali obveznosti, ki izhajajo iz nje, lahko kadar koli med trajanjem pogodbe prenesemo, dodelimo, zaračunamo, sklenemo podpogodbo ali kako drugače razpolagamo.

Dogodki zunaj našega nadzora

Nismo in ne bomo odgovorni za neizpolnitev ali zamudo pri izpolnjevanju katere koli svoje obveznosti po pogodbi, ki je posledica dogodkov, ki so zunaj našega razumnega nadzora (“Višja sila”).Višja sila vključuje kakršno koli dejanje, dogodek, dogajanje, opustitev ali nesrečo, na katerega ne moremo vplivati, in vključuje (brez omejitev) zlasti naslednje:

  • stavke, blokade ali druge industrijske akcije
  • civilni nemiri, splošni nemiri, invazije, teroristični napadi ali grožnje s terorističnimi napadi, vojna (ne glede na to, ali je razglašena ali ne) ali grožnja ali priprava na vojno
  • požar, eksplozija, nevihta, poplava, potres, pogrezanje, epidemija ali druga naravna nesreča
  • nezmožnost uporabe železnic, ladijskih prevozov, letal, avtomobilskih prevozov ali drugih sredstev javnega ali zasebnega prevoza
  • nezmožnost uporabe javnih ali zasebnih telekomunikacijskih omrežij.
  • zakoni, uredbe, zakoni, predpisi ali omejitve katere koli vlade

Šteje se, da je naša izvedba v skladu s katero koli pogodbo začasno prekinjena za obdobje, ko se nadaljuje Višja sila, in za to obdobje bomo podaljšali čas izvedbe. Z razumnimi prizadevanji si bomo prizadevali za zaključek višje sile ali za iskanje rešitve, s katero bomo lahko izpolnili svoje obveznosti iz pogodbe kljub višji sili.

Opustitev

Če kadar koli med trajanjem pogodbe ne bomo vztrajali pri doslednem izpolnjevanju katere koli vaše obveznosti iz pogodbe ali katerega koli od navedenih prodajnih pogojev ali če ne bi uveljavili katere koli pravice ali pravnega sredstva, do katerega smo upravičeni po pogodbi, to ne pomeni, da se odpovedujemo takim pravicam ali pravnim sredstvom in za vas to ne pomeni razrešitve izpolnjevanja takšnih obveznosti.Opustitev kakršnega koli neplačila ne pomeni opustitve kakršne koli nadaljnjega neplačila.Nobena odpoved kateremu koli od teh prodajnih pogojev ne bo veljala, razen če je izrecno navedeno, da gre za opustitev in vam jo v pisni obliki sporočimo v skladu z zgornjo določbo “Obvestila in kontaktni podatki”.

Izločitev

Če kateri koli od teh prodajnih pogojev ali katere koli določbe pogodbe kateri koli pristojni organ ugotovi, da je neveljaven, nezakonit ali neizvršljiv, bo tak pogoj ali določba v tej meri ločena od preostalih pogojev in določb ki bodo še naprej veljale v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.

Celotni dogovor

Ti prodajni pogoji in vsi dokumenti, ki so v zvezi s tem je izrecno omenjeni, predstavljajo celoten sporazum med nami v zvezi s predmetom katere koli pogodbe in nadomeščajo kakršen koli predhodni dogovor, sporazum ali pogodbo med nami, bodisi ustno ali pisno.Obe strani se zavedata, da se ob sklenitvi pogodbe nihče od nas ni zanašal na kakršno koli zastopanje, zavezo ali obljubo, ki jo je dal drugi stranki, ali izhaja iz česar koli, kar je bilo med pogajanji rečeno ali zapisano pred takšno pogodbo, razen kot je izrecno navedeno v teh pogojih prodaje.Nobena od strank ne more uporabiti nobenega pravnega sredstva v zvezi z neresnično izjavo druge osebe, bodisi ustno ali pisno, pred datumom katere koli pogodbe (razen če je bila takšna neresnična izjava podana z goljufijo) in edino pravno sredstvo druge stranke bo za kršitev pogodbe, kot je določeno v teh prodajnih pogojih.

Naša pravica do spreminjanja pogojev prodaje

Imamo pravico, da te prodajne pogoje občasno revidiramo in spremenimo.Za vsako pogodbo bodo veljale prodajne politike in prodajni pogoji, ki veljajo v času, ko nam naročite izdelke, razen če zakonodaja ali vladni organ ne zahteva kakršne koli spremembe teh pravil ali teh prodajnih pogojev (v tem primeru velja za naročila, ki ste jih predhodno oddali), ali če vas obvestimo o spremembi teh pravilnikov ali teh prodajnih pogojev, preden vam pošljemo potrditev naročila (v tem primeru imamo pravico domnevati, da ste sprejeli spremembo prodajnih pogojev, razen če nas v sedmih delovnih dneh po prejemu izdelkov obvestite o nasprotnem).

Zakon in pristojnost

Pogodbe za nakup izdelkov, ki se nahajajo na spletnem mestu Bang & Olufsen Slovenija (in kakršne koli spore, polemike, postopke ali zahtevke kakršne koli narave, ki izhajajo iz ali so na kakršen koli način povezani s temi pogodbami ali njihovim oblikovanjem), ureja in razlaga Zakon v skladu s slovenskim pravom. Za kakršen koli spor, ki izhaja iz takšnih pogodb ali je povezan s takimi pogodbami, je izključno pristojno sodišče RS Slovenije v Ljubljani.

Politika spletnega pošiljanja

Različica: v1.0 Objavljeno: november 2020

To politiko spletnega pošiljanja vam zagotavlja družba Electra trade d.o.o. (“Electra trade” ali “mi”, “naš”), Breg 6, 1000 Ljubljana, Slovenija, s številko registracije podjetja 1797271000

  • Bang & Olufsen Slovenija nudi pošiljanje izdelkov, kupljenih na naši spletni strani, v države Evropske unije.
  • Po oddaji naročila na naši spletni strani naslova za pošiljanje ni več mogoče spremeniti. Naročila se po oddaji takoj pošljejo v center za izpolnitev in jih naš sistem ne more več spremeniti. Če vaša pošiljka ni uspešno dostavljena, bo vrnjena v skladišče in na vaš račun bo nakazan dobropis.
  • Electra trade nosi tveganje in odgovornost za škodo na blagu med prevozom med dostavo, dokler vi ali nekdo, ki ste ga imenovali, ne prevzame fizične posesti nad blagom.
  • Če se odločite za vrnitev blaga ne glede na situacijo, boste med vračanjem nosili tveganje in odgovornost za škodo na blagu, dokler Electra trade fizično ne prevzame blaga.
  • Delovni dnevi: naročila lahko pošiljamo samo v delovnih dneh. Delovni dnevi so od ponedeljka do petka. Prosimo, upoštevajte to pri oddaji naročil čez vikend. Če naročite na primer v soboto, bo naročilo odposlano naslednji delovni dan, to je v ponedeljek.

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našim postopkom pošiljanja, se obrnite na našo podporo strankam.

Politika spletnega vračila

Različica: v1.0 Objavljeno: november 2020

To politiko spletnega pošiljanja vam zagotavlja družba Electra trade d.o.o. (“Electra trade” ali “mi”, “nam”, “naš”), Breg 6, 1000 Ljubljana, Slovenija, s številko registracije podjetja 1797271000.

Da bi se počutili varno pri spletnem nakupovanju v podjetju Electra trade, vam omogočamo, da izdelek zamenjate ali vrnete za povrnitev stroškov v 14 dneh od prejema spletnega naročila (velja samo za fizične osebe / pravne osebe so pri tem izključene).

  • V skladu z zakonodajo kupcem podeljujemo popolno pravico do preklica nakupa v 14 dneh po prejemu spletnega naročila.
  • Če živite zunaj območja delovanja DHL in storitve zaradi vašega naslova ni mogoče ponuditi, morate izdelek poslati ali odložiti na najbližji lokaciji DHL.
  • vrnjene izdelke lahko zamenjamo ali vam povrnemo celotno kupnino.
  • upoštevajte, da bo za vračilo ali zamenjavo naročila brez številke naročila potreben dodaten čas obdelave in kreditiranje vašega računa lahko zamuja.
  • V primeru vračila kupnine bo vrnjen prvotni znesek, plačan za vrnjene izdelke, ko bomo prejeli izdelke ali dokumentacijo za takšno vračilo.
  • Če vrnjeno blago ni v enakem stanju in količini, kot ga je dostavila družba Electra trade, se od plačila, ki ga je treba vrniti, odšteje znesek, enak zmanjšani vrednosti izdelka ali pa se kupnina ne povrne.
  • Izdelki v odprtih škatlah lahko štejejo za povračilo v celoti, če izdelki ostanejo nedotaknjeni v originalni embalaži, tj. v plastičnih vrečkah, ki vsebujejo izdelke. Vsa originalna dodatna oprema mora biti priložena.
  • Vračila se izvedejo v originalnem načinu plačila.

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našim postopkom vračila, se obrnite na našo podporo strankam.